woensdag 11 september 2013

Liebster Award






Toen ik nog niet zo lang blogde werd ik al een paar keer genomineerd voor een Liebster Award, een soort van tag voor bloggers met minder dan 200 volgers op Bloglovin en/of Twitter. Met enige trots kan ik melden dat ik op Twitter die kaap al een tijdje geleden gerond heb, maar op Bloglovin heb ik nog altijd minder dan 200 volgers. Alweer een paar weken geleden nomineerde Mariska van Down the Rabbithole mij nog een keer, waarvoor bedankt Mariska!


1. Wat vind je zo leuk aan bloggen? Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?
Het leukste aan bloggen vind ik dat ik eindeloos kan doorgaan over boeken zonder er iemand mee te vervelen. (Dat is ook de reden dat ik ben beginnen bloggen trouwens.) En als ik er toch iemand mee verveel kan die persoon gewoon mijn blog wegklikken. 

2. Wat is het leukste boek dat je ooit gelezen hebt en waarom?
Ik heb in mijn leven al zoveel goede boeken gelezen dat het moeilijk wordt om te kiezen. Het leukste boek van de laatste tijd is alleszins Voor jou van Jojo Moyes.

3. Wat zou je doen als nu ineens Winston Gerstanogiets Gaston voor je deur stond en je ineens miljonair was? Zou je al je geld gelijk gaan uitgeven, of zet je alles op je spaarrekening?
Ik zou sparen. Denk ik. Hoop ik.

4. Wat was vroeger je favoriete schoolvak?
Geschiedenis en Nederlands zonder twijfel. 

5. Wat is je lievelingsdier?
Als huisdier zou ik gaan voor een kat, maar van alle dieren vind ik wolven toch wel de meest intrigerende.


6. Wat is jouw droombaan?Ik zou dolgraag in mijn eigen boekenwinkel werken. Maar is dat niet de droombaan van iedere boekenwurm?

7. Als je nu op vakantie zou mogen gaan, ongeacht de kosten, waar zou je dan naartoe gaan?
Naar Bora Bora, gewoon zalig niks doen onder een palmboom. Of naar Ierland, lijkt me ook heel mooi. Maar daar zal het vast wel regenen.

8. Wat is je favoriete blog?
Ik heb zo mijn vast rondje favoriete blogs, over boeken en andere onderwerpen. Ik heb niet echt één favoriete blog, maar de eerste blog die ik begon te volgen en die ik nog steeds geweldig vind is die van Miss Lipgloss.

9. Wat is de leukste blogpost die je ooit gemaakt hebt?
Die is erg moeilijk. De populairste blogpost die ik ooit schreef is mijn recensie van Wildernisjaren van Linda Nijlunsing.  

10. Is er een zinspreuk of quote die je heel erg mooi vindt?
Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain.


11. Wat is de leukste reactie die je ooit gekregen hebt?



Ik vind iedere reactie echt helemaal geweldig, maar ik vind het leukst als ik een reactie krijg van een schrijver zelf of als mensen door mijn recensie een boek ook gaan lezen.

Normaal gezien moet ik nu ook een boel bloggers nomineren, maar omdat het ondertussen al moeilijk wordt om te zien of iemand ooit al een keer genomineerd is, laat ik het nomineren voor wat het is. Iedereen die dat wil, kan zichzelf nomineren door volgende vragen beantwoorden:
  1. Thrillers of chicklit?
  2. Wat is je favoriete dessert?
  3. Welk soort chocolade vind je het lekkerst?
  4. Ben je een ochtend- of een avondmens?
  5. Lezen of schrijven?
  6. Wat is jouw lievelingsparfum?
  7. Wat wilde je vroeger worden (beroep)?
  8. Wat is je favoriete vakantiebestemming?
  9. Wat is je favoriete tv-programma?
  10. Innerlijk of uiterlijk?
  11. Fietsen of lopen?

Tot de volgende keer!
Annelies

9 opmerkingen:

  1. Ik zal eens vragen of chantal hem wilt invullen, zelf had ik het ook een tijd geleden al gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, ik wil ook mijn eigen boekenwinkel :) Zullen we er samen eentje beginnen? :p Leuk om je antwoorden te lezen, kom ik iets meer over je te weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik droom ook van een boekwinkel! Zo'n heel gezellige met overal waar je kijkt boeken en een gezellig koffiehoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees dat het bij dromen zal blijven Inge, maar da's ook leuk he :-)

      Verwijderen
  4. Leuke tag! Ik ben nu Voor jou van Jojo Moyes aan het lezen en het is inderdaad een super mooi boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen!

    Thrillers of chicklit? Thriller <3
    Wat is je favoriete dessert? Chocolademouse
    Welk soort chocolade vind je het lekkerst? slagroom
    Ben je een ochtend- of een avondmens? ochtend
    Lezen of schrijven? lezen
    Wat is jouw lievelingsparfum? Geen eigenlijk
    Wat wilde je vroeger worden (beroep)? dierentuinverzorgster
    Wat is je favoriete vakantiebestemming? Griekenland
    Wat is je favoriete tv-programma? Criminal Minds, CSI & Castle
    Innerlijk of uiterlijk? Innerlijk
    Fietsen of lopen? Fietsen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke antwoorden ook Sassie! Chocolademousse mag je mij ook altijd voor wakker maken :-)

      Verwijderen